FACE MASK...

januari 08, 2015



Så här startade småtjejerna upp nyårsafton i år; med en skön ansiktsmask med de obligatoriska gurksivorna på plats :-). De är så söta när de ligger där och njuter. Tanken var att vi skulle ha ett litet fotspa också men vår fortvårdsmaskin som vi har här hemma någonstans kunde vi inte hitta så det får vi ta en annan dag när vi har letat i våra gömmor. 

Snart är det dags för mig och P att kvittera ut en av mina födelsedagspresenter och få åka på spa för nu är nämligen Yasuragi Hasseludden bokat. Det skall bli så härligt att under ett dygn få tassa omkring i en yukata, gå på sköna behandlingar och äta god mat. Lovely!




Jaha, då var det vardag igen då och herre min skapare vilken omställning det var att börja jobba igen. I går var det ordentligt med gröt i huvudet måste jag säga men det är väl ett tecken på att hjärnan har gått ner i varv ordentligt under ledigheten. Idag blev det dock en tidig flight upp till Sthlm för jobb över dagen så nu är jag på banan igen. Fast jag måste ju erkänna att det är rätt skönt med fredag i morgon och jag tror minsann att vi skall slå till med en afterwork när arbetsdagen är slut. Det har varit dåligt med krogliv under julledigheten så nu ser vi fram emot att gå ut och träffa lite folk.

Ha en skön avslutning på veckan!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images