FOOD BY US...

januari 26, 2015


Hello! Kolla gärna in mitt och Agnes genialiska gymnasiearbete
http://foodbyus.blogg.se



15 Jan kl. 16.05 ASIA bonus: Easy homemade gingertea Tjenixen! Vi på Foodbyus är nu tillbaka efter julledigheter och ett antal förkylningar, mer redo än någonsin att laga mat. Under tiden som ni har klickat er in här, flera hundra gånger per dag i ren saknad, har vi hunnit med massor av saker. Vi ha…
FOODBYUS.BLOGG.SE



Titta här vilken fin matblogg som min duktiga Vendela och hennes lika duktiga kompis Agnes jobbar med som sitt gymnasiearbete. De är såååå duktiga på att skriva och ta fina bilder. Kanske kan jag också få till det nu när jag får mitt nya objektiv som precis har lämnat leverantören. Tills dess njuter jag av bilderna i tjejernas härliga blogg.




Veckans första dag har nu passerat och idag har faktiskt den efterlängtade solen tittat fram en snabbis mitt på dagen. Om några dagar går vi i alla fall in i februari; årets längsta månad fast den är årets kortaste. Men den känns ju så förbaskat lååååång. Ett tag tyckte jag att det blev lite ljusare både på morgnarna och på kvällarna men nu verkar allt ha stannat av igen. Buuuuuu….

Jag har i alla fall tagit en powerwalk med Vendela i kväll med ett gäng body-pump övningar efter det och det är nog det enda som hjälper för att överleva de här mörka tråkiga veckorna. Att låta endorfinerna få härja runt lite i kroppen.

Jaaaa, jag vet jag är gnällig nu men den här tiden på året är så trist. Skall bättra mig. I morgon väntar hemmajobb och ett frissabesök. Det skall nog få mig på bättre humör så att jag blir lite mindre kinkig...

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images