NÄR MAN ÄNTLIGEN FÅR UMGÅS MED VÄNNER FRÅN OSLO...

juli 11, 2019


Hej hello!

Nu är mitt humör på topp igen! Solen kom till slut och vår fina Norgevänner Tina och John som vi var hos i förrgår kväll kom förbi oss igår på en fika. Nu är ju inte John från Norge från början men hans Tina är det och det är så härligt att få höra norska igen. När vi jobbade på PayEx var det vardag. Vi hade en norsk VD och jag hade en norsk chef och var i Oslo då och då för att jobba. Den delen och alla fina kollegor kan jag verkligen sakna.


Lilla Sonia är så sugen på att gå i sin pappas fotspår och börja spela golf och vi hade ett litet golfset som barnen växt ur som hon kunde få överta. Gissa om hon var stolt...


Man kan behöva lite hjälp att få på sig bagen...



Lite tungt att bära men hon kämpade på... sååå söt!


Och den här lilla sötnosen då... han kommer förmodligen att få ärva de där klubborna en vacker dag...

Den här dagen har vi startat upp med en power walk och träning. Förra sommaren var jag i en så himla dålig form och inte blev det bättre under hösten när både höften och knät brakade ihop. Men nu... är jag tillbaka och det känns så skönt att vara igång igen. Både knät och höften håller även om det känns stelt och lite tungt och svullet. Lite senare i em ska jag åka in till Visby och fixa nya naglar och proviantera lite. Det får bli dagens mission.

Ha en härlig torsdag!

KRAM!

You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Vilka härliga bilder och så mysigt att få besök av goda vänner. Här är en till som sakta men säkert har börjat röra på sig igen.... Ha en mysig dag vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla söta du! Visst är det... särskilt när man bor långt ifrån varandra till vardags. Ja man får smyga igång sig själv :-). Ha en härlig fredag fina du <3. Kram //Tina

      Radera
  2. Alltid kul när man kan göra någon glad oavsett det är småttingar eller vuxna.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Så mysigt med sällskap, och så fint av er att glädja tjejen med så fin golfbag <3
    Jag är också väldigt sakteligen på väg in i rätt hälsotänk med både kost och motion efter att ha landat i en rejält tung hälsosvacka. Härligt med inspirationen du ger här inne!
    KRAM Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den stod mest i ett hörn och samlade damm eftersom våra ungar växt ur dem så det var bara roligt att de kunde glädja någon annan. Samma här. Jag har aldrig varit i så dåligt skick som under vintern men nu kämpar jag på med PWs och kosthållningen. Vi får peppa varandra fina du <3 Tack snälla vad glad jag blir över dina ord. Puss och kram till dig //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images