POWERWALK I FRISKA VINDAR...

juli 07, 2019

Inlägget innehåller en reklamlänk till Stronger.


Hej hej!

Jösses vad det har regnat inatt. Välbehövligt verkligen och ska det regna så får det gärna göra det på natten. En åsksmäll hörde vi men annars var det lugnt som tur var. Den här dagen började vi med en powerwalk och det är helt galet vad det blåser här på ön nu. Det verkar aldrig vilja lugna ner sig.




Tofta Strandbageri har öppnat en liten brödbod nere vid stranden vilket vi så klart är glada för. Det är mycket närmare för oss att gå hit än upp till bageriet så vi stannade till och köpte med oss lite frukostbröd hem. Nu är det mulet och trist igen och vi vet inte riktigt vad vi ska göra med den här dagen. Vi softar nog lite och tar det som det kommer.

Supersnygga träningskläder hittar ni HÄR.

Ha en skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Håller med att regna kan det göra på natten när man sover.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur. Nu har vi fått så det räcker tycker jag... Kram //Tina

      Radera
  2. Hej fina Tina <3
    Ja, det kan allt regna om nätterna så vi kan få lite sol o värme om dagarna nu tycker jag :-)
    Å detta blåsande... helt galet ju!
    Ha de så gott!
    Varma kramar Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vackra du <3. Ja, nu har jag tröttnat på det här kalla och regniga. Längtar efter att få slänga mig i en solstol och få svettas lite. Det får bli utflykter istället. Ha en fin måndag Anna! Kramar //Tina

      Radera
  3. Ja, jisses vilket lågtryck vi har. Igår var jag och shoppade i Västerås och där rann det in i butikerna på markplan, så mycket regnade det :(. Jag är lite sugen på att testa de höga tightsen från Stronger men jag är rädd för att de är för långa i benen för lilla mig. Jag får helt enkelt testa :). Kram Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy sjutton... det släpper aldrig :-(. Oj, det har regnat ovanligt mycket här också för att vara sommar men inte så mycket som i Västerås. Ja, jag lurar också på ett par. De är ju så snygga :-). Kramar //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images