SÅ TACKSAM...

juli 20, 2019



Hej hej!

Ja här sitter jag och är så jäkla tacksam. Tacksam över att ha fått en hel dag med fina vänner i det vackra sommarvädret som äntligen kom till oss. Vi startade upp gårdagen med några timmar i solen, på stranden och vissa badade medan andra inte ens var i närheten. Sååå kallt i vattnet ju...


När vi kände oss sådär lagom solbrända gick vi över till Tofta Beach Club på After Beach.



Han och jag... partners in crime...


Sen blev det middag på vårt favoritställe Surflogiet som ligger ett stenkast bort. 


Alltså med de här tjejerna har man inte tråkigt en endaste sekund. Så många skratt det blev under gårdagen...


Man har ju inte direkt tråkigt med killarna heller... Vi fick också bästa bordet precis ovanför strandkanten och nu märks det att gänget på Surflogiet är intrimmade för vi fick in (eller ut) maten väldigt snabbt fast det var helt fullt på stället.  


En fantastiskt härlig dag och kväll som avrundades hemma hos oss med ett glas rosé på altanen. I förrgår kväll hade vi också ett härlig kväll här hemma med ett annat gäng och jag återkommer med bilder framöver från den kvällen. Den här dagen har vi startat upp med en power walk och nu ska vi gå ner till stranden. Ikväll ska vi ta bussen in till Visby för att möta upp ännu ett par fina vänner för en middag på stan. Vi ska testa en ny restaurang som vi inte varit på tidigare och det ska bli så spännande.

Som jag började inlägget... jag är så tacksam för att jag har så fina människor runt omkring mig. Ovärderligt...

Lucky weekend!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Så härligt att umgås med fina vänner och bara chilla och göra det som faller en in.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder, och vilken glädjespruta du är :-). KRAM <3

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images