NÄR MAN FÅR HÄNGA PÅ TOFTAGÅRDEN...

juli 27, 2019


Heeeej!

Äääääntligen fick vi till det... ett häng på Toftagården med det här sköna gänget; Cilla, Henke och en gammal krogräv Peson som kommer att göra något stort av det här stället där jag har jobbat en gång i tiden... typ för 100 år sedan. 

Här serveras det numer smörrebröd i alla dess former och en massa gott som man kan dricka till. Allt från snaps till grogg... bara en sån sak. 





Löjrom med smetana...


... och avokado med ägg, böngroddar och chili...


...och min fina man!!!

Den här dagen startade vi upp med en power walk och jösses så varmt det var. Vi brukar försöka rassla av fem km på morgonen så ofta vi orkar och kan och det har blivit några rundor i sommar. Flera 100% fler än förra sommaren för då var jag den största av latmaskar... Då tror jag att jag kom ut på två... Vi köpte med oss ett färskt bröd från Tofta Strandbageri på vägen hem och nu ska vi försöka få liv i våra ungdomar som var inne i Visby igår kväll på en krogrunda. Det ska bli hysteriskt varmt idag så det måste bli en sväng till stranden innan det är dags för piff, för ikväll ska vi åka in till Visby igen. Den här gången till vänner på middag.

Ha en härlig dag, vad det nu är för dag... jag har helt tappat det...

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Vilka goda mackor som serverades på de stället.
    Ha en fin och solig lördag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. De var supergoda! Tack så mycket och tack detsamma! Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images