NÄR MAN BLIVIT FIRAD...

juli 23, 2019


Hej hej!

Jag tittar in lite snabbt för att säga hej och visa tårtan/kakan jag gjorde till igår när jag firade min födelsedag lite i förskott (som egentligen är idag) med mina nära och kära. Jag blev uppvaktad med så mycket fint som jag ska visa framöver och idag har jag blivit bjuden på finfrukost och blivit uppvaktad med ännu fler fina presenter. Det är underbart att fylla år och få fira... och bli firad!

Vad som händer idag har jag ingen aning om. Jag får bara luta mig tillbaka och följa med precis som det brukar vara när vi fyller år. Man kan tro att jag fyller typ jämt men det är ju faktiskt bara ännu en vanlig lyxig födelsedag med min Per. 

Ha en härlig dag så ska jag visa fler bilder från firandet så småningom.

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Stort grattis till dig på din dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Stort stort GRATTIS igen fast i efterskott här inne :-). Jag ser med spänning fram emot att få läsa om din stora dag!! KRAM finaste du <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du <3. Ja här har man firat i dagarna två och fortsättning följer... KRAMAR i massor tillbaka //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images