TROR NI ATT SOMMAREN KOMMER TILLBAKA...

juli 16, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Bubbleroom och Other Stories.


Hej på er!

Alltså... sommaren 2018 då var vi här nere vid havet typ varje dag. I år har vi kunnat vara där nere och solat och badat en enda gång. Det behöver inte vara sol varje dag men lite värme kan vi väl få... pleeeease!!! Framöver ska vi ha ett par middagar här hemma och då underlättar det så klart om det inte är kallt och regnar men jag försöker att peppa mig själv med att vi är ju ändå lediga och vi är på Gotland där vi kan hitta på massor av roliga saker. Vi har en hel del på vår upplevelselista att beta av framöver så det lider egentligen ingen nöd på mig alls. Bara lite gnällig idag...



Bilderna är från förra sommaren och min strandklänning är en gammal trotjänare inköpt i Palma. Jag hittade en jättesnygg kimono till bra pris som man kan ha både på stranden och till fest HÄR. Korg och hatt kan man hitta till en billig peng överallt nu under sommaren men coolaste sandalerna hittar du HÄR. Jag har den varianten som går runt hälen men jag ångrar mig nästan nu när jag ser den här som är mer som en slip in.

Åhhh nu kommer solen... Halleluuuuujah, det finns hopp!!! Vi ses i morgon... kanske från stranden om vi har tur.

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Hoppas sommaren kommer tillbaka till er.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att den kom idag... lite smygande :-). Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images