BÄSTA HÅRPRODUKTERNA...

november 25, 2019

Inlägget innehåller en reklamlänk till Lyko.


Hej hopp!

Tittar in en snabbis för att säga hej och tipsa om mina favoriter vad gäller hårprodukter. En lagom fast mousse och ett torrschampo som inte går av för hackor. Du hittar dem HÄR och HÄR... och en massa annat till riktigt bra priser just nu. Black Friday har visst blivit Black Week numer...

Idag blev det åka av på jobbet och det blev en lång dag och en lång bussresa hem från Arlanda eftersom det hade hänt något på vägen, så nu är jag hyfsat trött. Jag ska rensa hjärnan med att se ett avsnitt av The Bachelor (med skämskudden framför ansiktet) för det är precis vad jag behöver ikväll och sen ska jag somna gott.

Ny tag i morgon!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Har inte hittat något bra torrschampo här i Spanien ännu.
    Ha en skön måndagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får spana lite när jag är i Spanien nästa gång. Inte självklart att det finns bra såna grejer överallt kanske. Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images