EN HÄRLIG START PÅ FREDAGEN...

november 29, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Ellos.


Hej hello!

Det här behövde jag för jäklar vad jag har krigat på jobbet den här veckan... men då menar jag inte bokstavligen att jag har krigat mot någon utan jag har slitit för att få till så bra grejer som möjligt i en kämpig process. Vad behöver man då? Jo att man börjar veckans sista dag med en god frukost på Clarion Arlanda tillsammans med kollegorna som tyvärr inte fastnade på bild idag.


Deras omeletter... wooow säger jag!


Den här veckan hade jag tänkt att jag skulle vara lite på hugget och köpa julkappar till bra priser och kanske fixa några bra tips till er men det insåg jag redan i mitten på veckan att det kommer ju inte att hända. Jag har ju knappt hunnit att få till blogginlägg men nu har jag stängt den här jobbveckan och ska bara pyssla med en massa mysiga saker i helgen. Det ska pyntas till advent och på söndag blir det glögg och lussebullar med alla ungar. Som jag ser fram emot det!

Men några tips har jag ändå fått till så här i elfte timmen när det är så bra priser på alla håll och kanter...


Hörreni, hur vacker är inte den här prydnadsgranen som ni hittar med 50% rabatt HÄR.


Den här vackra skapelsen har jag också spanat in. Du hittar den med 50% rabatt HÄR.

Ja, det var kvällens lilla rapport och hoppas att ni också planar ut riktigt ordentligt sådär skönt som man bara kan göra på en fredagskväll.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images