NÄR MAN FÅR GOSA MED EN ETTÅRING...

november 24, 2019


Hej hej!

Här har ni henne... vår lilla ettåring som faktiskt har blivit hela 14 månader nu. Hon har inte lust att ta ett endaste steg men hon snackar gärna och det är väl så med små barn att de koncentrerar sig på en sak i taget. Igår var det mycket "oj" och "tack tack" och när vi gick så vinkade hon så glatt och sa hejrå (hej då). Älskade underbara unge som är så lätt att ha att göra med. Hon finner sig i det mesta och är nästan alltid glad men när jag plockar fram kameran då stelnar hon till och undrar vad det är som händer.




Efter några timmar kom hennes storebror hem och jösses vad glad Majken blev. Hon tjoade och viftade med både armar och ben i min famn. Sååå härligt att se.


Här är en nöjd och glad liten kille som precis kommit hem efter sitt bioäventyr. Tänk att man kan känna så mycket kärlek för de här små rackarna...

Nu blev det helt plötsligt söndag och vi ska gå ut en sväng. Jag ska byta ett par boots som jag har köpt men som känns lite stora och så ska vi kika på grejer till äppellådorna på balkongen så att det kan bli lite fint där ute till advent. Sen får vi nog ta och städa lite här hemma för nu ser jag att dammråttorna håller på att ta över.

Ha en skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images