OM MAN HAR SVÅRT ATT SOVA...

november 30, 2019

Inlägget innehåller en reklamlänk till Kronans Apotek.


Heeej!

Va, här vaknar man upp till sol. Jösses, jag är glad som ett litet barn på julafton. Det var inte igår man såg en blå himmel.

Igår fick jag en liten leverans hem med ett kosttillskott som jag inte kan vara utan. Jag har tidigare under perioder haft lite svårt att somna om kvällarna, jag vaknade också ofta till under natten och ibland vaknade jag med kramp i ena vaden och i fötterna men när jag fick tips om att jag skulle testa magnesium så tänkte jag att det kunde vara värt ett försök. Jag testade och jag kände just ingen skillnad, jag bytte märken men tänkte att det där är bara en bluff för det funkade inte på mig men när jag sprang på den här så fick jag äntligen napp. Jag tar en varje kväll, helst ett par timmar innan jag ska sova så nuförtiden sover jag som en liten prinsessa. Jag vet inte vad skillnaden i den här är jämfört med andra men på mig har just den här bra effekt.

Fram till 1/12 hittar ni den HÄR till 40% rabatt och just nu har de också 70% rabatt på massor av varor från deras black week sortiment så passa på om ni har gått vilse i magnesiumdjungeln.

Nu ska vi ut i det vackra vädret. Vi har massor att fixa inför i morgon!

Ha en fin lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images