NÄR MAN FIRAR EN PAPPA...

november 11, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Ellos och Gina Tricot.


Hallå!

Här har ni honom... bästa och finaste pappan som firades med present, god mat och bubbel igår. Barnen och bonusbarnen firade honom på distans i år och jag hade överhört att han var på jakt efter en ny halsduk så han fick helt enkelt följa med ut på stan och välja ut sin fars dagspresent.



Och efter att ha nypt och klämt på en hel uppsjö av halsdukar så slog han till på den här. Och han är sååå fin i den! Sen promenerade vi hem snöslasket och frun bjöd på bubbel och lagade önskemiddag. Vad det blev... Rostas med rostade potatishalvor med örtkryddor, sås och Haricots verts. Eller harryskuvär som jag brukar skriva på handlingslappen för att jag aldrig kommer ihåg hur det stavas ha ha... Det är likadant med kornitjånger... eller Chornichons som det egentligen stavas. Hur ska man kunna veta hur det uttalas och stavas liksom...inte helt logiskt...

Veckans första dag har passerat och jag ser fram emot veckan som kommer. Förhoppningsvis väntar en lite lugnare jobbvecka så att jag kan få komma ikapp lite och på onsdag mina vänner... då reser vi ner till Gotland igen. Wiiieeee... ser så mycket fram emot lugnet och tystnaden i kombination med att få gå på partaj och träffa vänner. Det har varit alldeles för lite partaj och flärd i mitt liv den senaste tiden så det här känns ju riktigt bra. Igår inhandlades partystassen och i morgon ska jag fixa nya naglar så nu är jag på väg in i den flärdiga världen... Och så ska jag fira min egen pappa förstås... lite i efterskott.

Snygga halsdukar och en massa annat fint till bra priser för att det är Singles Day (ännu några timmar...) hittar ni HÄR och HÄR.

Hoppas att ni har haft en bra måndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images