JAG ÄR PÅ JAKT EFTER KLÄNNINGAR OCH KJOLAR...

juni 17, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Members, Lyko, Dennis Maglic och Partykungen.



Klänning / Hårband / Skor / Läppglans / Nagellack / Väska


Hallå!

Som jag jagar nu... alltid ute i sista sekunden som vanligt när det gäller att uppgradera garderoben med något nytt till midsommar och sommaren. Tog en sväng på "stan" här i Vasastan igår och visst kom jag hem med en liten kasse men inte alls med det jag hade tänkt eller behövde. Suck... nya tag idag efter jobbet.

Jag är på jakt efter klänningar och kjolar och kläderna i de här collagen är ju inte helt fel. Kjol och tisha, det är så mycket jag. Och klänningar i svart och rosa...





Hatt / Kjol / T-shirt / Nagellack / Armband / Skor




Örhänge / Topp / Kjol / Skor

För att inte tala om leo och zebra... och de där skorna är ju så förbaskat snygga!

Ha en fin måndag!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images