OUTFITS TILL SOMMAREN...

juni 03, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Dennis Maglic, Members, Lyko och Glitter.



Blus / Örhängen / Byxa / Läppstift / Skor / Ring



Hej Hopp!

Här på Gotland kom sommarvärmen idag. Så ljuvligt härligt men det har blåst galet så man har fått hålla i hatten om man säger så. Jag tänkte jag skulle tipsa om några riktgt snygga outfits nu när sommaren äntligen verkar vilja komma. Alltså den där blusen här ovan är ju så galet fin...


Topp / Kjol / Solglasögon / Armband / Skor / Väska

Gult kom ju starkt förra sommaren och i år hänger det gula grejer i butikerna vart man än vänder sig. En gul kjol med en snygg tisha till skulle jag verkligen inte tacka nej till och just den här modellen vad gäller kjol gillar jag skarpt.




Väska / Ring / Solglasögon / Sneakers / Läppglans / Shorts / Klocka / Topp

Jaha, då har den här veckan startat upp och efter en dag på Visby Airport var det skönt att få komma hem till lugnet och plana ut lite. Nu väntar ett par jobbdagar till innan det är dags för helg igen. De duggar tätt nu... Semestern är inom räckhåll också och jag har inte fattat hur kort tid det faktiskt är dit. Bara några veckor kvar! Vart tog den här våren vägen...

Ha en fin avslutning på måndagskvällen!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Av någon anledning så känns kollage nr. 2 det som är du :). Jag tycker din stil med kjol och tisha är så jädra snygg!! Jag måste testa nån dag, jag med och se om den passa mig som är kort. Så jädra mycket snyggt du tipsat om! KRAM <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad söt du är! Ja den stilen gillar. Ska bara komma lite mer i form känner jag :-). Den passar alla oavsett om man är lång eller kort. Så det så! Tack snälla du! Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images