LYXIGT BRÖD FRÅN LOKALA BAGERIET OCH TANKAR KRING STRANDOUTFITS...

juni 02, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Lindex och Bubbleroom.


Hej hej!

Vilken morgon! Solen skiner från en klarblå himmel och det känns att värmen kommer nu. Att ha ett litet lokalt bageri i krokarna är ju inte helt fel när det är dags att fixa frukost. Bästa starten på morgonen när man kan få sitta ute och vakna i lugn takt till fågelkvittret under tiden som mannen i familjen cyklar iväg till bageriet. Sååå lyxigt!


Nu ska jag passa på att slänga mig i en solstol på altanen. Tyvärr har jag slarvat bort mina bikinitoppar och jag kan inte förstå vart de tagit vägen. Jag hade dem senast när vi var på Gran Canaria tidigare i år men jag tror inte att jag glömt dem där. Hm... ett mysterium. Men det kanske är dags att uppgradera med en ny bikini och när jag surfar runt så hittar jag en sån galet snygg bikini från Lindex - By Malina. Du hittar den HÄR och HÄR. Eller kanske den HÄR baddräkten som är så fin.

Snygga solglasögon hittar ni HÄR och en skön stråhatt HÄR. En strandponcho/kimono är ju ett måste och en fin som man kan ha även till jeans och en tisha hittar ni HÄR. Strandväskan som kom som en raket förra sommaren men som helt klart håller även i år hittar ni HÄR

Ja här drömde jag mig bort i en värld av strandoutfits... jag känner att strandlivet är inom räckhåll nu. Ha en underbar söndag!

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Så härligt att ha en bageri precis inpå knutarna. Snygga strandgrejer som du hittat och kanske klickade hem.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa så lyxigt! Visst är de fina. Man vet aldrig vad som dimper ner i brevlådan :-). Kram //Tina

      Radera
  2. Så otroligt snygga badkläder du länkat till *busvisslar*.
    Jag kan bara tänka mig hur fin du kommer att vara i sommar!!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulrica! Jag vi får hålla tummarna för att formen blir som önskat bara :-). Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images